Hoe te retourneren of om te ruilen

Hoe u kunt retourneren of omruilen:

  • Bezoek ons Retourportaal her
  • Log in met klantnummer en e-mail
  • Selecteer het product dat je wilt retourneren
  • Kies een retourmethode
  • Bevestig vervolgens de gewenste keuze
  • Print het retourlabel uit
  • Pak je product zorgvuldig in
  • LET OP: De schoenendoos moet in dezelfde staat zijn als toen je het product ontving
  • VERGEET NIET om je orderbevestiging/pakbon in het pakket te doen

Retour & Omruiling

  • Retourkosten: €10
  • Omruiling: Gratis

Wat wij doen:

  • Ontvangen en controleren van het product
  • Je aanvraag goedkeuren

Als het product gebreken vertoont, nemen wij contact met je op en kun je niet verwachten het volledige aankoopbedrag terug te krijgen.

Je kunt een verwerkingstijd van 2-3 werkdagen verwachten, nadat het pakket in ons magazijn is ontvangen. Het aankoopbedrag voor de geretourneerde producten wordt binnen 8-10 werkdagen teruggestort op je creditcard.

Producten moeten worden geretourneerd naar het volgende adres:

SGL Contract & E-commerce Logistics A/S
C/O Cph. Shoes 
Transportcenter Alle 5-11
Denmark
7400 Herning

Let op: Wij accepteren geen pakketten die onder rembours zijn verzonden of dergelijke, en wij halen geen pakketten op bij pakketshops enz.

Helaas is het momenteel niet mogelijk om pakketten af te leveren op ons kantoor. Ons magazijn en kantoor bevinden zich niet op hetzelfde adres

Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met Tina, zij helpt je meteen. Je kunt ons bereiken van 9-15 uur op alle werkdagen.

Tel.: +45 2020 0179
Neem contact met ons op via e-mail